الطريق الي الجنه
اخي الزائر واختي الزائره يرجي التكرم بتسجيل الدخول
ان كنت عضوا معنا او تسجيل عضويه جديده ان لم تكن مشترك معنا بالمنتدي
لتشاركنا رأيك ...لان رأيك يهمنا وهذا يسعدنا كثيرا... او مشاهده المضوع باعتبارك زائر
لا ترغب بالتسجيل ...نتمني لكم قضاء وقت مفيد معنا ونجتمع علي طاعه الله دائما بّأذن الله
((مع تحيات اداره المنتدي))
(لك منا ارق واجمل تحيه)
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» أشد الناس عذاباً يوم القيامة !
الخميس مايو 03, 2012 2:23 pm من طرف عبد سلام

» ادعيه واحاديث
الأربعاء مايو 02, 2012 10:58 pm من طرف عبد سلام

» صوره حلوه اوي ادخل شوف يللا
الأربعاء مايو 02, 2012 10:49 pm من طرف عبد سلام

» ISLAMIC PICTURES 1
الأربعاء مايو 02, 2012 10:38 pm من طرف عبد سلام

» صور متعلقه بالنبي عليه الصلاه والسلام
الأربعاء مايو 02, 2012 10:24 pm من طرف عبد سلام

» لازم تعجبك
الأربعاء مايو 02, 2012 10:21 pm من طرف عبد سلام

» صور الكهف(أصحاب الكهف)
الأربعاء مايو 02, 2012 10:07 pm من طرف عبد سلام

» برنامج سويتش سنيفر عملاق التحكم في الشبكات وسرعة النت
الأحد مارس 04, 2012 5:22 pm من طرف rashedfouda

» شرح
الجمعة يونيو 24, 2011 11:31 pm من طرف زائر

» لو مخنوق من حد...قوله القصه دي
الجمعة فبراير 18, 2011 4:59 pm من طرف Posey

» شات بين أبو لهب مع أبوجهل
السبت أكتوبر 16, 2010 3:42 pm من طرف الفهد الاسود

» مفاجآت في رمضان
الجمعة يوليو 23, 2010 5:40 am من طرف سهيل المصري

» فعلا....شئ غريب!!!!
الثلاثاء مايو 11, 2010 3:50 pm من طرف سهيل المصري

» المصحف الالكترونى كامل ومجود + دعاء ختم القراّن الكريم + اركان الاسلام بمساحة 55 ميجا و على اكثر من سيرفر
الإثنين مايو 10, 2010 6:29 am من طرف سهيل المصري

» اسطوانة السيرة النبوية
الأحد مايو 09, 2010 1:43 pm من طرف سهيل المصري

» اسطوانة انا لازم اتغير (must change)
السبت مايو 08, 2010 3:05 pm من طرف جنة الرحمن

» حكاية عروسه مع عدسات العين
الأحد مايو 02, 2010 1:07 am من طرف زائر

» فيديو من إنتاجي أرجو أن يحوز على إعجابكم
الأحد مارس 07, 2010 4:39 pm من طرف استشهادية

» برنامج جميل لقياس سرعة النت
الإثنين نوفمبر 30, 2009 1:31 am من طرف yasser saad

» صور انهيار في باطن الارض (سبحان الله)
الجمعة نوفمبر 27, 2009 1:46 pm من طرف حمدي

التبادل الاعلاني

رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

مُساهمة من طرف د/أحمد غنيم في الخميس يوليو 31, 2008 2:07 am


ياشعبي حبيبي ** ياروحي يابيبي ** ياحاطك في جيبي ** يابن الحلال

ياشعبي ياشاطر ** ياجابر خواطر ** ياساكن مقابر ** وصابر وعال

ياواكل سمومك ** يابايع هدومك ** ياحامل همومك ** وشايل جبال

ياشعبي اللي نايم ** وسارح وهايم ** وفي الفقر عايم ** وحاله ده حال

احبك محشش ** مفرفش مطنش ** ودايخ مدروخ ** واخر انسطال

احبك مكبر ** دماغك مخدر ** ممشي امورك ** كده باتكال

واحب ** اللي شايف ** وعارف وخايف ** وبالع لسانه ** وكاتم ماقال

واحب اللي راضي ** واحب اللي فاضي ** واحب اللي عايز ** يربي العيال

واحب اللي يائس ** واحب اللي بائس ** واحب اللي محبط ** وشايف محال

واحبك تسافر ** وتبعد تهاجر ** وتبعت فلوسك ** دولار او ريال

واحبك تطبل ** تهلل تهبل ** عشان مطش كوره ** وفيلم ومقال

واحبك تأيد ** تعضض تمجد ** توافق تنافق ** وتلحس نعال

لكن لو تفكر ** تخطط تقرر ** تشغلي مخك ** وتفتح جدال

وتبدأ تشاكل ** وتعمل مشاكل ** وتنكش مسائل ** وتسأل سؤال

وعايز تنور ** وعايز تطور ** وتعمللي روحك ** مفرد رجال

ساعتها حجيبك ** لايمكن اسيبك ** وراح تبقى عبره ** وتصبح مثال

حبهدل جنابك ** واذل اللي جابك ** وحيكون عذابك ** ده فوق الاحتمال

وامرمط سعادتك ** واهزأ سيادتك ** واخلي كرامتك ** في حالة هزال

وتلبس قضيه ** وتصبح رزيه ** وباقي حياتك ** تعيش في انعزال

حتقبل ححبك ** حترفض حلبك ** حتطلع حتنزل ** حجيبلك جمااااال

وعلى رأى المثل ( مصر هيا مامى )

avatar
د/أحمد غنيم
عضو ممتاز
عضو ممتاز

عدد الرسائل : 174
العمر : 27
الموقع : www.hamasna.com
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ikhwanonline.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

مُساهمة من طرف سهيل المصري في الخميس أغسطس 07, 2008 1:12 pm

بص يابو حميد انت لا جارنا ولا اعرفك
والمنتدي ده كمان انا شفته بالصدفة لا عملت منتديات ولا ايميلات حتي

انا عاوز اربي العيال يا عم الحج

_________________
avatar
سهيل المصري
رئيس مجلس إدارة
رئيس مجلس إدارة

عدد الرسائل : 554
العمر : 28
الموقع : www.sohail.7ikayat.com
تاريخ التسجيل : 01/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ganna.worldgoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

مُساهمة من طرف د/أحمد غنيم في الجمعة أغسطس 08, 2008 5:48 am

ههههههههههههه.....دا انت أبو السياسة يا سهيل .....فاكر ياد المظاهرات اللي كنت بتاخدني معاك فيها ....وللا كمان الاذكار اللي كنت بتوزعها علينا .....وللا الخطب الحماسيه اللي كنت واجع دماغنا بيها ...............زوبلاش أقول ع الباقي
avatar
د/أحمد غنيم
عضو ممتاز
عضو ممتاز

عدد الرسائل : 174
العمر : 27
الموقع : www.hamasna.com
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ikhwanonline.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

مُساهمة من طرف جنة الرحمن في السبت سبتمبر 06, 2008 5:55 pm

هههههههههههههههههههههههههههه هتودو بعض في داهيه
انا مليش في المنتدي ده انا كمااااااااااااان عايزه الحق اتخرج من الكليه الاول
بعدين اتخرج خاااااااااااالص
ههههههههههههههههههههههه بس حلوه مع اني قريتها قبل كده
جزاك الله خير

_________________
لئن سألتنى يا رب يوم القيامة عن ذنبى لأسألنك عن رحمتك... و لئن سألتنى يا رب عن تقصيرى لأسألنك عن عفوك.. و لئن قذفتنى فى النار لأخبرن اهل النار انى احبك.. كفاني عزا أن تكون لي ربا و كفاني فخرا أن أكون لك عبدا
avatar
جنة الرحمن
نائب المدير
نائب المدير

عدد الرسائل : 455
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 01/03/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: رساله من رئيسنا المبارك..لكم يا شباب

مُساهمة من طرف د/أحمد غنيم في الجمعة سبتمبر 12, 2008 4:54 pm

هههههههههههههههههههه
دي مشهورة اوي يا جنه....القصايد السياسيه منتشره بكثرة

بس ...مش تخافي ...ان شاء الله هتتخرجي....وهتتزوجي كمان....وهيكون عندك اطفال صغيرة...........هههههههههههههههه
avatar
د/أحمد غنيم
عضو ممتاز
عضو ممتاز

عدد الرسائل : 174
العمر : 27
الموقع : www.hamasna.com
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.ikhwanonline.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى